Dator igen :D

Japp igår kom älskling med en dator till mej:D Han tyckte jag skulle ha nå att göra i helgen när han far iväg till sthlm. Gullit av han:) Sen är de bara att ta å fixa till min dator nån gång snart.

Har väl hänt en del saker sen sist jag skrev här. Idag var jag hos tandläkan och Jimmy földe med mej som ett bra stöd, jag är verkligen rädd för de stället sen har dom dragit i lugnande i kroppen på mej så mina ben var inte stadiga att gå på. Så dom drog ut dom sista 2visdomständerna, laga hål å syde mej i kinden (för att tanden dom drog ut drog i där) Kommer inte ihåg så mycket låg mest å snarka där i stolen:P Så de har varit 5tandläkar besök på mindre än en månad och en sista gång dit på måndag:/ Fast nu e allt klart och sån go tandläkare har jag. Sluta väl med att innan jag fick gå hem fick jag lov att vila i 2timmar i uppvak. Och innan allt var klart så kröp Jimmy ner i den LILLA sängen med mej så vi tog en tupplur.

JA de finns en massa å skriva men får nog ta de senare, är helt trött å slut nu. Karl min ligger redan i sängen å sover så ska försöka väcka han snart för annars lär han inte sova hela natten, om han fortsätter å sova nu. Men får  göra de på egen risk med att väcka han. Önska mej lycka till!


Kommentarer
Postat av: Rosie

Det låter som att du har haft en händelserik dag iallafall. :) Så det blir alltså ingen inflyttningsfest? :O



PUSS<3

2009-12-18 @ 01:55:44
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0