En söndag som jag tror är en måndag...

Snacka nyss med Jimmy som har nån rolig julklapp till mej som jag ska få i förväg.
Hahaha människan sa att han inte skulle köpa nå till mej i år och så har han slängt ut en massa pengar på mej.
Fast jag vet inte vad jag ska ge han för nå? ge mej förslag? Vet då en sak men han ska absolut få nå mer, men vad? TIPS!

Och min mage mår inge vidare:( Tror de beror på smärtstillande jag tar för värken i munnen.

Jag har blivit jätte känslig för tablettet de sista året. Förr klara jag inte av att stoppa en i munnen utan att spy. Men ska förbi tandläkan i morgon och hoppas på att detta fixar sig. Sen ska jag å faster ner på stan och shoppa lite. Trevligt, trevligt:) sen ska jag å Jimmy iväg på jysk. Hela julen är förvirrand men hoppas allt löser sig med hur de blir, pengar & julklappar. Så länge Sara´kommer hem så är jag mer än nöjd!

Ska träffa "bror" & Emelie i helgen å:) Dom kommer hem över jul så det blir trevlig. Var längesen jag träffa dom. Sist var när vi var i Falun på Dia Psalma.
Nä måste ta och försöka göra nå nytta nu innan magen vänds ut å in och allt kommer ut!
Tjoho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0