mår inge vidare

Rubriken säger allt! Har halsbränna å spyor som står mej i halsen, ont i mun & tänder. Ne fy fan! >.<
Och gårdagen vill jag inte ens nämna! Blir så besviken på min familj ibland.
Men tack Rosie för att du stälde upp på mej igår! Och Markus å för den delen. Tror inte du vet hur tacksam jag är för att jag har dej gumman <3 Du är en sann vän som ALLTID finns där!
Saknar Jimmy som en tok gör jag å :'( Det här med att vara ifrån varandra det gillar vi inte. OCh jag tror inte att jag ens vet själv hur mycket jag gillar den grabben! Han är verkligen den finaste, och jag kan göra såååå mycket för att alltid få ha han vid min sida!
Är nyfiken vad han har köpt till mej i sthlm, men de får jag la se på julafton:)
På tal om de, nån som har lust å haka på och köpa julklappar i veckan? Jag e alltid lika sent ute med det varje år.
Nä nu ska jag vara tråkig å slita mej från denna!
Tack älskling för att du ficka fram en dator till mej över helgen!


Kommentarer
Postat av: Rosie

Du vet att jag och Markus finns hör för dig gumman. Jag tycker inte om att se dig må dåligt! :( Du får ta värktabletter och lägga dig och sova och hoppas på att värken försvinner. :)



Älskar dig gumman. <3

2009-12-20 @ 02:53:28
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0