Happy

Idag kommer älskling hem! :D Nu är Marie verkligen en glad Marie!
Men fy sån dag detta har varit! Upp å tillbaka till lasarettet. Var riktigt drygt å massa sull på med saker.

Kan ju erkänna att det är nogot jag inte vill göra om! Fy så ont de gjorde för mej >.<
Kan nästan mäta med hur ont de var att ha livmoderinflamation. Fas de gör mycket ondare.
Är otroligt känslig i livmodern, så det där var jävligt smärtsamt.
Nu blir de att ta och städa medans smärtan inte gör så ont och innan älskling kommer hem.
Och TACK för dom fina kommentarerna jag fått på inläggen. Specillet Emmas vilken Emma de är? :)
Trevligt å få kommentarer just för att man ser vilka som läser ens.
Så vore kul om folk skrev nån så man ser vilka som läser.

Kommentarer
Postat av: Bettan

va modig du är som vågar sätta in en sån:D

Jag skulle tycka det vore så läskigt att veta att jag har en sån grej i mig...jag är en fegis hehe:P

2009-11-13 @ 08:49:06
URL: http://roseofdespair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0