Ja du Marie

Hmm, jag känner mej konstig nu eller rättaresagt saker känns så.
Jag klagar verkligen inte men jobbigt när den här känslan dyker upp då å då mer eller mindre.
Sen vet jag inte riktigt varför heller, eller jo de vet jag nog.
Men orkar fan inte med den känslan!! :@ Blir irriterad på mig själv. Vet att allt bara handlar om oro och mina tankar gör inte saken bättre för fem öre! >.< Ne vill ha allt som vanligt å inte bära på sånna känslor nu!
Var iväg på trav i Fredags å, de var trevligt men KALT! Pappa vann med Egon så det var riktigt roligt, glad för hans skull! Tror att Jimmy tyckte det å var roligt att komma iväg.
Å ikväll har man inte gjort mycket, lodat framför en tv bara.
Fy nä har för mycket tankar om framtiden och livet nu, allt stressas på, man är inte 14år längre och itne behöver oroa sig för allt praktiskt. Ena stunden är jag hur motiverad som hellst att ta tag i saker å få till det.
Andra stunden känns de meningslöst att man inte kommer ta sig någon vart.
Livet är ingen dans på Rosor..

  • Vill även ängna en tanke åt Rosie att jag tänker på dej <3

Kommentarer
Postat av: Rosie

Tack gumman. <3

2009-11-15 @ 14:37:18
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Rosie

Nu ska jag dryga mig med en utmaning! Jag vart utmanad och du är det också. ;)



Klicka på länken, and find out for yourself.

http://roosiee.blogg.se/2009/november/a-challenge-for-you-guys.html

2009-11-16 @ 01:54:37
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0