Livet är allt & inget

Ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men.
Imorgon ska man åka iväg halv åtta som lär bli jobbigt för att man har vänt på dygnen, men är bara att käpa.
Ska iväg å sätta i spiralen klockan åtta. Som Carina är så snäll och lånar ut pengar till. Hon är verkligen en ängel! Vet inte vad jag skulle gö utan henne. Sen ska jag tillbaka klockan ett och ta ur p-staven.
Städa ska jag göra imorgon å. Dryg dag imorgon! >.<
Fast finns ju nå bra med imorgon, MIN JIMMY  KOMMER HEM! JIPPI! Saknar ihjäl mej snart efter han. Klarar inte av att vara ifrån han :P För är bara förr underbart kär!
Hmm undra vad som blir i helgen då? Jimmy ska kanske med pappa på trav till blg och starta Egon så får se om man följer med isf. Ananrs är det bara bestämt att de bilr en lungn helg. Diskutera om att äta nå gott (fast det gör vi jämt) och sen bara mysa.
Och nästa vecka blir det att dra till återbruket å fixa mej ett ljudkort å Jimmy ska se efter ett skafferi till huset.
Han har verkligen fått till det fint där uppe. Och när han får pengar den här månaden har jag tvingat han att köpa kuddar :P Jag måste ha fullt med kuddar i sängen där jag sover.

Livet är fullt av glädje & lycka just nu! Kan verkligen inte klaga över saker som tex pengar som är det största problmet. För jag har inte mått bättre må en massa år. Om jag nånsin gjort det?
Allt har fixat sig för mej å allt runt omkring mej, och sen Jimmy kom in i bilden blev allt mycket bättre.
Kan inte klaga bara njuta av nuet. Jag har ett sånt stabilt och fint liv fullt med nära & kära.
Och det roligaste är att när jag var singel så hade jag mitt viss drömförhållande ifall jag skulle skaffa nån å just det fick jag :O Min kärleks saga har slagit in som jag önskat så många år! PERFEKT är det.
Och hoppas verkligen men allt att det är Jimmy som jag får dela min framtid med, för vi trivs verkligen med varandra. Och ju mer vi pratar om oss och han ser in i mina ögon å säger hur han tycker om allt så känns det bara mer rätt. Att det är den karl jag ska kämpa för genom eld & vatten för att få behålla hans kärlek.
Folk som känner mej vet hur fel det gått i mina förhållanden. Så detta var långt ifrån än vad jag trodde kunna bli möjligt för mej. JAg kan skriva hur mycket som helst om Jimmy utan att få ut en bråkdel hur lycklig jag är.
Vissa saker går helt enkelt inte förklara med ord.
Hur skönt som helst att slippa allt drama som var i mitt liv förr med människor!!
Livet är värt att leva igenom svårigheter när man så väl tar sig till framtiden med dens fina sidor...


Kommentarer
Postat av: Rosie

Jag är så glad för din skulle att du är lyckling med Jimmy gumman. Ni passar så bra ihop! :D

<3

2009-11-11 @ 14:21:18
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Emma

Åå va glad ja lir för din skull när ja läser de här! Det var exakt det här du pratade om för ett år sedan åå nu har du fått det!=) puss!

2009-11-11 @ 15:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0