Sömn

Ne får ta å rätta till detta med sömnen! Jimmy ligger å sover å jag sitter vaken här vid datorn och klockan är 03:45.
Har då kommit fram till att jag drar till falun när jag fyller år hoppas jag. Är ändå ingen här i Mora som har pengar så det blir tråkigt att gå ut här när ingen har råd att följa med, synd. Blir isf att fira både mej å Katta.
Har insett att prata verkligen kan göra underverk! Rosie har helt rätt..
Folk är för duktiga att störa sig på varandra å ha åsikter dom aldrig säger. Mycke bättre att säga till varandra vad man tycker och tänker åch sen handla efter det å lösa saker! Kanske lättare sagt än gjort men.
Snackat med Emme idag och hoppas verkligen att allt fixar sig för henne. Fick iaf henne å skratta så de kändes bra verkligen! Ska ta å träffa henne i veckan, känns härligt med att vi fått upp kontakten igen.
Men som det alltid är med oss, vi kan ha uppehåll och inte snacka på länge men sen kommer det tillbaka utan nå klagomål att vi är dåliga på att höra av oss, vi vet vart vi har varandra fast vi inte pratar varje dag. Borde vara mera sånna människor!
Satt och kolla i reklam och så planera jag & Jimmy att man kanske skulle dra till björnparken i vinter och sen käka julbord eller nå. Var även inte så dyrt att hyra, som det stog "Badkar i trä". Gö nå kul med folket i vinter.
Vill åka hundspann men de har man då ej råd till.
Ne nu tror jag att jag ska ner å käka ROSA prinsesstårta som vi köpte idag i Egons ära ;)

Tycker att folk kan kommentera något eller bara sitt namn så man får se vilka som är in å kikar
:)

Kommentarer
Postat av: Rosie

Jaadu gumman nog funkar det att prata allt. :) Vi får la ta och ses någon dag härtycker jag. Så att du någon jävla gång får se mina nya tapteter. ;)



Puss<3

2009-11-17 @ 04:18:09
URL: http://roosiee.blogg.se/
Postat av: Bettan

jag är inne o kollar din blogg varje dag:) men jag är dålig på att komentera.

puss på dig, körsbärshalvan min <3

2009-11-17 @ 21:04:36
URL: http://roseofdespair.blogg.se/
Postat av: Helen

marieeeeeeeeeeeeee;) Ja läser din blogg när tiden finns me mej:) Puss

2009-12-01 @ 22:31:49
URL: http://helenlindh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0