Hemma i Färnäs

Ja då var man i Färnäs igen efter en vecka i Selbäck.
Sist jag skrev var de mycket personligt så vill inte ens läsa vad jag skrev.
Men just nu känns allt mest tråkigt! Vill att de ska hända något. Hmmm som vad?
Tänkt en del sen igår om en sak som jag inte tänker skriva här. Men vill inte tänka på det så det inte blir värre.
Och det är något jag hoppas det löser sig av sig själv på något vis.....
Gillar inte å vara ensam! Kände att de skulle bli riktigt skönt att vara lite själv tänkte jag när jag åkte idag. Men kan inte hålla med den tanken >.<
I helgen blev de lite drickande med Emma, Björn, Jonas & Jimmy körde. Det var trevligt. Fast Jimmy gilla inte
att vara nykter. Påtala om fylla så har jag verkligen lagt märke till att jag fått så dåligt minne på senaste tid i största allmänhet. Och det både skrämmer mej och är jobbigt! Speciellt när man frågar samma sak flera gånger. Och folk tror att man inte lyssnar när dom säger nå. Fast så är det inte. Det tar verkligen på en!
Ska ta å fortsätta att kolla på Guds tre flickor och hoppas allt blir bättre, att jag inte känner mej så ensam.
Får iaf gosa med min älskling som jag saknat sååå mycket:) Älskade kissemiss.

Nån som har de tråkigt så slå en pling!

Kommentarer
Postat av: Emma Back

Hej hopp gummisnopp ;)

2010-01-19 @ 07:16:44
URL: http://silentfuture.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0