Nu var jag här igen!

Jupp är i Färnäs nu. Sovit här igår å blir inatt med, för Jimmy var till Rättvik på besiktning idag som tyvärr inte gick så bra:( Å imorgon ska han å pappa dit å kolla på en bil.
Sökt lägenhet har jag gjort å, men tyvärr inte på Noreberg som jag vill bo. Men där verkar de vara omöjligt att hitta en! >.< Har ju inge internet hemma i Selbäck så är svårt att hålla sig upptaterad.
Va ska man skriva då? Hmm.. Är det ens nån som läser den här?
Hoppas iaf på bättre somn inatt. Båda vi har svårt att somna här, och mitt humör e inte så på topp trivs itne här speciellt längre. Men skönt att träffa pappsen lite:)
Nä nu vet jag inte vad jag ska skriva så springer in på toan ist!

Kommentarer
Postat av: ellen

haha jo jag läser :D var många olika platser som jag aldrig hört talas om förut ;p har dock hört talas om rättvik men den platsen gillas inte ;)

2010-03-04 @ 15:03:12
URL: http://ellenbjuhr.blogg.se/
Postat av: Rosie

Jaaaaag läser. O.o

Saknar dig <3

2010-03-04 @ 17:58:12
URL: http://roosiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0